ik ging heen met lang haar en kwam terug met een mooi kort kapsel. ik heb nog geen seconde spijt er van gehad. ik ben erg goed geholpen en kijk al weer uit naar de volgende keer
Styling door Clara•Vrouwen knippen
Lisa•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling verliep gewoon heel prettig en duidelijk. Ik schrok er even van dat mijn haar zo heel steil was direct na de behandeling, maar ze zeiden dat het volume terug zou komen na de eerste keer wassen, en dat was inderdaad zo. Toen ik thuis, na 24 uur, mijn haar mocht wassen en het weer opdroogde zat het heel erg mooi.