Larissa's Haarhuis Reviews

Mari Andriessenstraat 4, 2552KN Den Haag

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2869 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
ik ging heen met lang haar en kwam terug met een mooi kort kapsel. ik heb nog geen seconde spijt er van gehad. ik ben erg goed geholpen en kijk al weer uit naar de volgende keer
Behandeling verliep gewoon heel prettig en duidelijk. Ik schrok er even van dat mijn haar zo heel steil was direct na de behandeling, maar ze zeiden dat het volume terug zou komen na de eerste keer wassen, en dat was inderdaad zo. Toen ik thuis, na 24 uur, mijn haar mocht wassen en het weer opdroogde zat het heel erg mooi.
Zoals altijd erg goed en gezellig
Super aardig, lekkere koffie en goed geholpen
Very nice