Ik ben altijd tevreden na het zetten van mijn wimpers! Ik ben nooit ontevreden geweest.
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Zehra•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd weer helemaal happy wanneer mijn wenkbrauwen zijn gedaan. Marcelina is amazing!
Behandeling door Marcelina•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Larissa•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Een top salon, altijd heel tevreden met mijn wenkbrauwen💕
Behandeling door Marcelina•Wenkbrauwen - threaden
Chayenne•5 maanden geleden
Geverifieerde review
The staff is very kind and friendly, and the services are of high quality. I went for eyelash extensions and left very satisfied. After many attempts and searches, I found the perfect place for what I needed. I recommend it with confidence and great pleasure.