Prettige en gezellige behandeling gehad , voor herhaling vatbaar
Behandeling door Marcelina•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Bianqua•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wapper de wapper! Weer netjes gedaan door Marcelina!
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Sonja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Marcelina nam echt haar tijd, en je zag echt dat ze er oog en passie voor heeft. Ik ben nu paar keer geweest en zelfs op vakantie geweest, en me wimpers blijven heel lang heel mooi. Zo heb ik ze nog niet gehad. ik ben er echt blij mee !!!
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Danila•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zooo zooo zooo blij dat ik eindelijk een goede plek heb gevonden voor me wimpers🤩 ze zijn altijd perfect als ik hier ben geweest
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Dilara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi resultaat, professioneel en ontspannend. Aanrader