Ik ben er super blij mee 😍zeer professioneel en een super leuke dame . Kan het iedereen aanbevelen. Doe zelf niets meer aan mijn wenkbrauwen, Dat laat ik nu lekker door die lieve dame doen 😁😁
Behandeling door Marcelina•Wenkbrauwen - threaden
Karin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Marcelina was efficiënt, vriendelijk, secuur, wist wat ze deed en wat ik wilde en dat heeft ze ook gegeven. Het resultaat is prachtig en ben er heel blij mee! Zou het zeker aanraden!
Behandeling door Marcelina•Wimperextensions
Sanne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Marcelina! Weet precies wat ze doet