Zeer schoon en mooi. lekker drankje gehad na afloop. Ze zorgen goed voor je
Alana •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles werd goed uitgelegd al mijn vragen werden beantwoord en de behandeling zelf was ook fijn benieuwd naar de resultaten
Seda •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience ! Thank you :)
Behandeling door Ceren •Laserontharen
Costanza•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer schone zaak en hygiënisch, helaas had ik het idee dat het laseren heel snel en globaal werd gedaan. Eerder had ik al ergens anders gelazerd, dus ben er wel bekend mee. Ook twijfelde ik of ik mijn gezicht wilde laseren, waardoor ik de haartjes nog niet had weggeschoren. Toen eenmaal met Silke gesproken te hebben, hebben we het deels weg gelazerd alleen waren de haartjes nog niet weggehaald.