Ik ging voor het eerst en ook nog eens voor het eerst lashlifting gehad en het was een fijne ervaring. Ben goed geholpen en alles werd netjes en duidelijk uitgelegd. Je voelt je gelijk op je gemak!
Kubra•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd ben ik geweldig geholpen door Ceren!!
Ilknur•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer prettige omgeving, de schoonheidsspecialiste die de laserbehandeling uitvoerde was zeer vriendelijk en ervaren in haar werk.