Erg goed in wenkbrauwen doen. Heel strak en een mooie kleur. Het bed was wat hard en dat ligt minder fijn. Een schoonheidsspecialiste stoel is fijner. Maar de prijs was ook niet hoog dus prima.
Behandeling door Karima•
Henna browsToon alles…
Clementine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een fijne behandeling bij Karima mogen krijgen. Ze luistert goed naar je wensen en laat je met een glimlach de salon verlaten.
Behandeling door Karima•Henna brows
Fleur•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super resultaat! En ontspannen ervaring
Behandeling door Karima•Henna brows
Danique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It was great. She remived my extensions without removing my natural lashes.
Behandeling door Karima•Wimperextensions
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en goed geholpen! Erg flexibel in haar agenda. Zeker aan te raden!