Hele fijne behandeling! Ze nam de tijd en was heel geduldig. Fijne sfeer en zou er zeker terug komen.
Behandeling door Karima•Wimper permanent
Demi•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly .
Behandeling door Karima•Gezicht threaden
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag ben ik voor het eerst in deze salon geweest. Ik ben erg blij met het resultaat. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een nieuw adres voor een wimperlift behandeling!
Behandeling door Karima•Wimper permanent
Daphne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke dame en weer mooie krullende wimpers!
Behandeling door Karima•Wimper permanent
Zrena•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne eerste keer om hier mijn henna brows te zetten.