Was super fijn en ben heel erg blij met het resultaat! Melanie is super lief en doet het super goed!!
Luna•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Melanie is such a great person, and have an amazing anergy! I went for a brown shape with her, and definitely it was the best work someone has done with my brows, natural yet in shape. Highly recommend Melanie, and her work.
Damires•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Always a pleasure!!! Love the result💖💖 thanks!
Behandeling door Melanie•Wenkbrauwen - threaden
Rocio Belen•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zo ontzettend blij met m’n lashlift, een echte professional! 🤩