Wat een fijne salon. Schoon en verzorgd. En de eigenaresse neemt echt de tijd voor je. Ze is heel ervaren en attent.
Behandeling door pegah hadavi•Facials / Gezichtsbehandelingen
marloes•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne hygiënische salon. Heel vriendelijk en vakkundig geholpen.
Behandeling door pegah hadavi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jamie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie en rustige salon, ik ben goed geholpen en geadviseerd. Ik zou het een ieder aanraden. Het wimper verven verliep geweldig, geen prikkende ogen of ongemak!
Behandeling door pegah hadavi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Megan•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring, rustige salon. Ze luisterde goed naar wat je graag wil