Zoals altijd super tevreden met deze persoonlijke behandeling! 👌
Ineke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontspannende behandeling- leuk gesprek gehad en advies
Marion•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne salon vriendelijke personeel. Super 🥰
Pamela•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind jullie fantastisch ik ben heel tevreden over de behandelingen en de producten die jullie gebruiken.
Ook geven jullie vakkundig adviezen ik hoop dat ik nog lang bij jullie kan komen.
Dikke duim 👍❤️