Ik ben zeer tevreden over je professionele werkwijze.
Gerda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen!! Leuke meid 👍
Sonja•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn om weer terug te zijn. De behandeling was heerlijk.
Anjo•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling met duidelijke uitleg hoe de behandeling te werk gaat en met welke producten gewerkt wordt. Etiëlle is zeer professioneel en kundig in haar vakgebied.
Corina•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, goede en rustgevende sfeer. Goede uitleg bij de behandeling, zeker een aanrader !