Heerlijke behandeling, super advies en goeie producten. Super ontspannen weer vertrokken.
Tanja•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste behandeling weer in jaren goed bevallen kijk uit naar de volgende grt
Astrid•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De eerste indruk was prettig.Mooie entourage,een fijn gesprek gehad met degene die mij gaat behandelen aan mijn wenkbrauwen en de uitleg erover was duidelijk.