Fijne behandeling, helaas alleen wel veel ruis op de achtergrond, ruimte is open dus je hoort hotelgasten etc en bij thuiskomst bleek mijn wenkbrauw iets te ver te zijn geëpileerd, helaas:(
Behandeling door Iduna•Facials / Gezichtsbehandelingen
cdavid•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The best!
Behandeling door Iduna•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tess•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb erg genoten van de ontspanningsmassage.
Behandeling door Iduna•Ontspanningsmassage
Anne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel relaxed, fijne benadering en geweldige massage
Behandeling door Iduna•Facials / Gezichtsbehandelingen