Weer een heerlijke behandeling gehad! Ik kom altijd graag, het is heerlijk ontspannen en nu ook weer tijd en aandacht gekregen voor de dingen die ik verzocht. Bedankt weer Iduna!
Behandeling door Iduna•Facials / Gezichtsbehandelingen
Rosanne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik had een hotstonemassage.
Wasmachine heerlijk. Vooral onder mijn voeten
Behandeling door Iduna•Hot stone massage
Frans•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Iduna doet echt super haar best om je een fijne, ontspannen behandeling te geven. Echt even een momentje voor jezelf!
Behandeling door Iduna•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lisa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage bij Iduna was heel erg ontspannen. Heerlijk dat ze een verwarmde stoel heeft en ze kan goed voelen waar het vaster zit. Hele lieve en ervaren dame. Fijne ruimte en heerlijke gezichtsmassage erbij :-)
Behandeling door Iduna•Ontspanningsmassage
Miranda de Keijzer•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling!
Behandeling door Iduna•Facials / Gezichtsbehandelingen