Heeeeeel goed !! Ik vond het fijn. De manicure is goed en alles is hygiënisch. Het is de prijs waard.
Behandeling door Larisa •Manicure
Caro•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The best nail artist in town ❤️ my nails have never felt so pretty
Behandeling door Larisa •Builder gel manicure
Karina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent service! The gel polish also stayed on for a relatively long time
Behandeling door Larisa •Gellak manicure
Emmi•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
It is a small business run by a very passionate and dedicated lady. You will get personal and special care. Larisa works clean and professional. She will listen to your needs and make sure you leave happy with her work. Definitely recommend for all!
Behandeling door Larisa •
ManicureToon alles…
Duru•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always perfect nails by Larissa. I’ve been going to Larissa for a year now and my nails have never been in better shape! Highly recommended! :-)