Jammer dat het veel korter uitviel dan de bedoeling was. Ondanks foto en uitleg. Hopelijk groeit het snel weer aan.
Ingrid•3 maanden geleden
Ik had een afspraak geboekt om krullen te knippen, voor mijn zoontje. Deze behandeling is duurder dan regulier knippen, wat prima is, als het goed gebeurd!
Instructie was om langs te komen met gewassen haar, zonder product erin. Bij het plaatsnemen in de stoel werd zijn haar eerst geborsteld. Dit vond ik al raar, om droge krullen uit te borstelen. Hiermee kun je niet meer zien hoe de natuurlijke krul valt. De vraag was; puntjes knippen en netjes in model. Vervolgens maakt de kapster het haar helemaal nat, kamt het recht en knipt het per sectie. Hetzelfde eigenlijk als hoe mijn stijle haar geknipt wordt bij de kapper. Ik vroeg nog; zo kunt u niet zien hoe zijn krullen vallen of hoe kort het wordt toch? Maar zij gaf aan dat ze het beter kon zien als het nat was.
Het eindresultaat kan ermee door, hij loopt niet voor gek. Maar ik zie de ongelijke plukken ivm de verschillende krul types die zijn haar heeft. Hier is mijne inziens geen rekening mee gehouden.
Ik heb betaald voor iets dat we niet ontvangen hebben. Er is mij naderhand niet gevraagd of ik tevreden ben, alleen of het haar kort genoeg was. Ik heb mijn onvrede niet kenbaar gemaakt op dat moment. Ik zou niet nog een keer terug komen voor een krullen behandeling in deze salon.
Sylvia •3 maanden geleden
Een rustige jongedame die geconcentreerd te werk ging met het knippen en in model brengen van mijn haar. Het zit weer heerlijk ben er blij mee.
Cathy•3 maanden geleden
My hair looks terrible. At the appointment I was asked if I wanted my hair washed, this after the hairdresser already put the cutting poncho on me. Whilst she cut my hair she work very rough. I am not one to complain when my hair gets pulled, but she kept on catching my ear when cutting my hair on the side. This was quite painful. She also kept on jamming the claw clip into my scalp! After the cut, which she had spent little time on, she asked if she could roughly dry my hair. This whilst I payed for the “beach” curls. She did not go over my hair to neaten it up or cut parts that she might have missed. I felt like she just wanted to get me out of the seat as fast as possible. Maybe because she was complaining about neck pain the whole time while sighing and stretching her neck. She put no heat protection on my hair and even asked if I would like to have conditioner while washing my hair. In fact, she used no products on my hair at all, strange seeing as your salon sells expensive hair products? This was the most disappointing hair cut I have ever had. Not only because I had to tell her step-by-step what I wanted, but also because I could get a cut like the one I got if I did it myself at home. Uneven layers and thickness at the bottom of my hair, making it seem like I have a thatched roof on my head. I had to book with another salon to get my hair fixed. Very, very, very disappointing. I would definitely not recommend your salon to anyone.
Nadine•3 maanden geleden
Heerlijk even 2 uurtjes relaxen, dankjewel weer Diana