Goed kleuradvies en snelle behandeling en heel aardig personeel.
Styling door shima•Kleuren - uitgroei
Heleen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden!
Behandeling door Shohreh•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
dieke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd super tevreden met mijn knipbeurt en als studente is de prijs echt top. Er wordt goed geluisterd naar je behoeftes qua kapsel. Lieve vrouw en ga hier ook zeker een keer mijn haar laten verven.