Hele lieve vrouw :) Ik had me door mijn afspraak heen verslapen (had al vooruit betaald) en mocht later op de dag komen. Mooi geknipt ook.
Styling door Shohreh•Vrouwen knippen
Irina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service!
Behandeling door Shohreh•Wenkbrauwen - threaden
Fabiana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne vrouw, prima ervaring!
Styling door Shohreh•
Meisjes knippenToon alles…
Roos•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al denk ik 4 jaar voor mn wimperlift en verven wimpers, en ik ga altijd super tevreden weer weg. Ondanks dat ik nu in Amsterdam woon kom ik nog steeds trouw op en neer naar Utrecht voor mn wimpers!!