Everything was good and attention to detail was taken care.
Vrouwen knippenToon alles…
Subhasmita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij met het resultaat en het was een leuk gesprek.
Styling door Shohreh•Mannen knippen
Bart•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Op zich een prima salon, vriendelijke kapster, maar ik vind eigenlijk niet dat mijn zoontje echt goed geknipt is. Scheve pony en rare happen eruit, in de nek nog plukjes haar.
Styling door Shohreh•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It was my second time at this place, I had the haircut exactly as I wanted, she is extremely nice and friendly, And of course in a reasonable price, which I appreciate. I think I found my hairdresser in the Netherlands!
Styling door Shohreh•Vrouwen knippen
Eleni•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over mijn highlights en het knippen.