Fijn welkom, er werd goed geluisterd naar je wensen voordat er werd begonnen met knippen. Goede controle achteraf of alles gelijk was en of ik het zo goed vond. Wel (erg) snel geknipt.
Styling door Shohreh•Vrouwen knippen
Zoë•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
rustige zaak, kapsalon met schoonheidsspecialisten. Netjes, vakkundig, vriendelijk
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anja•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door shima•Kleuren - uitgroei
Klant•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super goed en snel geknipt ☺️
Styling door Shohreh•Vrouwen knippen
Florieke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga altijd met een fijn gevoel de salon uit, vakkundige kapster, verft en knipt ontzettend mooi.