Professioneel behandeld. Super blij met mijn nieuwe voeten.
Pedicure
Helma•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne rustige omgeving. Wordt alle tijd voor cliënten genomen waardoor je echt even kan ontspannen. Goed geknipt en simpel zelf in model te brengen. Dus een top ervaring
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
van•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige behandeling door ontspannen en intelligente dame
Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Rustige en relaxte sfeer. Echt even tot rust gekomen. Voeten zagen er weer prima uit.