Heerlijke massage gehad van 1,5 uur. Ik kon in alle rust van de behandeling genieten. Erg prettig dat er niet steeds gepraat wordt. Daardoor ga je helemaal op in de behandeling. Ik kom zeker snel weer terug.
Aromatherapie-massage
Mirjam•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas wat wondjes van de wenkbrauw behandeling overgehouden.
Behandeling door Shahin•Gezicht threaden
Marieke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Superchique salon en hele ervaren en vriendelijke service. Ik ben nieuw in deze omgeving, dus moest ik op zoek naar een nieuwe salon. Een absolute aanrader!
Bregje•meer dan 6 jaar geleden
Na een drukke periode had ik veel behoefte aan een massage. Ik voelde me direct thuis en kon me snel overgeven. Zeer prettig en professioneel behandeld door Niamh . Echt heerlijk , ik kom zeker terug.