Fijne plek, heel kundige mensen. Ik kom speciaal hiernaartoe zo gauw ik in de buurt ben. Ik woon hier nl een dik uur rijden vandaan, in Overijssel! Toch is het me zo goed bevallen dat ik hier nu al voor de vijfde keer achtereen kom. Kun je nagaan!
Gezicht threadenToon alles…
Sandra•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was heerlijk.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Karin•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier zo ontzettend graag. Heerlijke ontspannende gezichts behandeling gehad. Mijn huid straalt weer en mijn wenkbrauwen zien er weer top uit.