Vieze borstel vieze stoel en tafel. Was niet wat ik ervan verwacht. Aan de buitenkant een mooie salon maar van binnen was het vies. Te duur voor wat je ervoor terug krijgt. Nee geen aanrader
Styling door Shahin•
Vrouwen - haarverzorgingToon alles…
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, goede behandeling, heerlijk tussen alle dagelijkse dingen door!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Diane•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom top gedaan. Hele mooie voeten en handen als eindresultaat.
Gellak pedicureToon alles…
Ruth•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had de behandeling voor de eerste keer en beviel mij erg goed! Grietje stelde mij om mijn gemak en alles was mooi schoon en netjes. Ik ben ook erg blij met het resultaat.
Ik zal hier zeker nog een keer heen gaan :)
Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
perfect as always, the girl again do sweet and kind