Perfect geknipt. Stylen is nooit het sterkste punt. Meer opletten hoe haar is gestyled bij binnenkomst als voorbeeld
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie nette wenkbrauwen!
Wenkbrauwen - threaden
Linda•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne salon! Ze hebben er een nieuwe vaste klant bij.
Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en snel!
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent in all aspects, the girl speak English (and really good) and she was really kind and nice, so professional. Didn't hurt me at all, the ambient was good and she knew what she was doing, everything was so clean and she used disposable products. Totally recommend her.