Fijne, mooie salon waar kwaliteit wordt geleverd. Na het haren wassen werden mijn handen lekker gemasseerd (gratis). Er speelt lekkere rustige muziek. Haren mooi geknipt en geföhnd. Al met al een ontspannende ervaring met een mooi resultaat.
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
Eline•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een mooie gladde huid
Vrouwen harsenToon alles…
Constance•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies, goed uitgevoerd.
Styling door Shahin•Vrouwen kleuren
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling
Facials / Gezichtsbehandelingen
Abdi•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling, zeer professioneel en ontspannend. Daar het massage deel in de kapsalon is, is er wel wat geluid uit de salon dat je hoort (kletsende kappers met klanten). Kom vast nog een keer terug!