was een heerlijke behandeling door Grietje, zeer aantebevelen, wel wat duurder dan een gemiddelde pedicuur.
Geen last meer gehad van mijn voeten en de Amstel Gold pijnvrij gereden.
Pedicure
Arno•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De vrouw die mijn pedicure deed weet echt veel van voeten. Superfijn! Mijn teennagel heeft de neiging om in te groeien, die heeft zegoed geknipt en gevijld om te voorkomen. Verder fijn advies over voetverzorging tussen pedicures door en natuurlijk naar huis met heerlijk zachte en verzorgde boeten.
Pedicure
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst. Fijne ontspannen behandeling en goed advies.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Sanne•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele benadering, erg prettige ervaring.
Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, extra check op achtergebleven haartjes. Fijn!