Superblij met het resultaat. Grietje gaf mij een goed advies wat bij mij past! Mijn wenkbrauwen zijn strak en zien er natuurlijk uit
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was er netjes op tijd, maar de persoon die mijn nagels ging doen was later. We begonnen dan ook minstens tien minuten later. We waren wel gelukkig op tijd klaar maar tien minuten wachten was niet zo prettig. Mijn nagels zien er nu nog netjes en verzorgd uit. Ik hoop dat de lak er nog lang op zal zitten.
Gellak manicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Grietje is vriendelijk en werkt snel en zorgt voor een net resultaat.
Vrouwen harsenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was heel erg op mijn gemak. Ging soepel.
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Luisa•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met de rustige manier van behandelen. De muziek mag van mij nog zachter evt. Kundige specialiste. Ik kom zeker terug.