Persoonlijke aandacht, prettige sfeer, kundig personeel. Ik heb me heerlijk kunnen ontspannen en mijn gezicht voelt met de producten erg schoon en gehydrateerd aan.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Sarah•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super en dat op zondag :) !
Vrouwen kleuren
Carolien•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Veel kennis, goede uitleg, mooi gedaan
Gellak pedicureToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Grietje is geweldig, ze werkt rustig maar efficiënt. Het was over voordat ik het doorhad.
Vrouwen harsen
Johanneke•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne ambiance en vooral de producten passen helemaal bij mij. Denise heeft me goed geholpen en zou haar graag als vaste kapster hebben.