Geweldig geknipt door Denise. Ze luisterde naar m'n wensen en nam de tijd om mijn sterk krullend haar eerst droog te knippen en daarna nat bijwerken. Ik ben nog nooit zo goed geknipt!
Vrouwen knippen
Natalia•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Manicure door Sabine laten doen. Zij was erg lief en gaf meteen een warm welkom. Heeft mijn nagels weer mooi opgeknapt. Ook een heel mooi en schoon salon.
Manicure
Fatma•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, goede service. Fijne sfeer.
Manicure
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
My treatments were perfect, great relaxing time, well done manicure and pedicure! Can't wait to come back for next treatment.
Recommend to everyone.
Medische pedicureToon alles…
Kamila•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Grietje is heel professioneel en bijzonder vriendelijk. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Ze werkt snel en met aandacht, dat is een knappe combinatie.