Heerlijke behandeling gehad van Sabine. Ik kan het iedereen aanraden.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Lilou zorgen ze ervoor dat je rustig ontspannen in de stoel zit terwijl de behandeling wordt uitgevoerd. Tijdens het intrekken van de haarverf kunnen je nagels gedaan worden en bij het uitspoelen van je haar krijg je nog een heerlijke hoofdmassage.
Vrouwen kleuren
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon met erg vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben me haar is super mooi gefohnd helemaal top ik ga zeker terugkomen
Föhnen / Stylen
Cornelie Kelderman•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon. Wel wat prijzig voor alleen knippen en föhnen.
Styling door Shahin•Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie facial, met mooie en goede producten. Erg aardig personeel en goede service.