Super goed geholpen, erg blij met mijn nagels! En natuurlijk altijd gezellig met Amber
Nienke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber heeft altijd leuke nieuwe kleuren en dit keer dus ook een prachtige rode kleur biab. In mee!
Roelien•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eén woord: Topper!
Kim•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb de afspraak als enorm prettig ervaren! Ik kwam voor een set acryl nagels en daar ben ik blij mee. Het contakt was ook gezellig en er hing een fijne sfeer. Bedankt!
Celeste •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een fijne afspraak. Ze werkt erg hygiënisch en dat is fijn.
Ik kom graag vaker terug!