Superleuke meid en zet echt mooie nagels! Je krijgt een erg vertrouwd gevoel bij haar waardoor je lekker kan kletsen over van alles en nog wat :)
Elyanne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze zijn weer netjes en prachtig!
Kim•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hygiënisch en snel gewerkt! Zoals altijd mooi resultaat! Ik kom zeker vaker terug!
Lisa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Me nagels zien er super leuk uit! Hele leuke lieve mooie meid ook!!
Melina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber werkt heel netjes en haar sallon ziet er enorm gezellig en vooral heel schoon uit.
Ze is heel vriendelijk, dus ben heel erg tevreden over alles.
Bedankt