Weer prachtige Biab op mijn nagels gekregen, Amber heeft vaak leuke nieuwe kleuren. Ze is heel professioneel, mijn nagels zien er altijd top uit. En wat ook niet onbelangrijk is, het is altijd heel gezellig 😃
Miranda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber heeft weer super mooi biab gezet. Ook altijd gezellig kletsen met haar.
Tot over paar weken weer!
Nancy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve schat
Caro•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd mooie en nette nagels en super vriendelijke!
Nancy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amber werkt snel en heel nauwkeurig
Hele leuke nieuwe kleurtjes gellak!