Hele fijne salon om naar toe te gaan
Altijd mooie voeten
Ben heel blij met ze
Zo de salon zeker aanraden bij familia,and friends
Behandeling door Thao Nguyen•Pedicure
Theresia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service!
Behandeling door Thao Nguyen•Gellak manicure
Turkan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zij is altijd professioneel, snel, vriendelijk. De Salon is mooi, gezellig, schoon. Ik ben vaste klant bij Thao.
Behandeling door Thao Nguyen•Gelnagels
Nikoletta•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd ga ik weer vol tevredenheid naar huis toe :)
Behandeling door Thi Nguyen•Nagelversteviging
Nicole•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke nagel salon, waar je ook helemaal tot rust komt. lieve dames die daar werken en met je mee denken, wat het beste bij je past. Was wel mijn eerste keer dat ik biab heb laten zetten. En ze deed het ook echt snel, netjes en leuk zoals ik het wilde.