Afspraak liep 45 min uit en dat laten ze niet even weten bij binnenkomst. Wondjes van het eelt verwijderen onder mijn voet en aan 1 teen. De gellak zit er goed op.
Behandeling door Thi Nguyen•Pedicure
Tamara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne service en snel geholpen wordt je
Behandeling door Thao Nguyen•
GelnagelsToon alles…
Kimberley•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke sfeer en altijd mooie nagels. Prijs kwaliteit vond ik ook goed.