Ik kom al weer wat jaren bij Thao, altijd zeer tevreden. Ze werkt keurig,is erg hartelijk en ik ga altijd weer met mooie nagels naar huis.
Heb daarnaast nooit problemen met mijn nagels. Ik ben een zeer tevreden klant!
Behandeling door Thao Nguyen•Solar nagels
Brigitte•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Supervriendelijk ontvangen en geholpen.
Behandeling door Thao Nguyen•Pedicure
Debby•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tao en dochter konden last minute nog iets schuiven in de tijd, ondanks de drukte. Zoals
Gewend zijn mijn nagels weer strak en verzorgd (biab treatment).
Merel
Behandeling door Thi Nguyen•Nagelversteviging
Merel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne salon, kleinschalig. Persoonlijk contact. En het belangrijkste een mooi resultaat 😃