aardige dames acrylopvulling en gellak. salon zag er goed uit. moest wel een half uur wachten voor ik geholpen werd maar het was druk. Verbeterpuntje zorg dat de mieren weg zijn. De behandeling was ging vlot.
Behandeling door Thi Nguyen•Gelnagels
Annemarie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden, ziet er mooi uit!
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Anoniem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve vrouw en een nette salon. Mijn nagels zijn altijd perfect.
Behandeling door Thao Nguyen•Gelnagels
Lotte•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect gelakte nagels weer. Super zoals altijd!
Behandeling door Thao Nguyen•Gellak manicure
Aisha•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga iedere 2 weken en zou het niet anders willen!