Thao is erg ervaren. je zit ook geen uren en ondanks dat de behandeling vrij snel gaat zijn mijn nagels altijd mooi. geen afraffelen en Thao is altijd super aardig en lief. staat ook open om bijzondere creaties/nail- art uit te proberen.
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Joka•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer blij met mijn nagels, zoals altijd!
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Joja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een goede ervaring, als een klant ben ik altijd gehoord naar mijn wensen.
Behandeling door Thi Nguyen•Gelnagels
Ranessa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Thao is een topper!
Behandeling door Thao Nguyen•Gelnagels
Saskia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd de salon uit met mooie verzorgde nagels 💅van Thao