biab nagels zo mooi ik kom al een paar jaar bij Thao
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Mia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
mooi
Behandeling door Thi Nguyen•Nagelversteviging
Sterre•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
In eerste instantie een mooie salon. Helaas vond ik het jammer dat ze (zoals vele andere) niet echt met hygiene bezig zijn. Geen ontsmetting van instrumenten of vijlen. De nagels zijn redelijk goed gezet, ik merkte thuis op dat ze wel erg breed zijn.