Weer super goed geholpen. Nagels blijven lang mooi en genoeg keuzes in verschillende nagellakjes
Behandeling door Thi Nguyen•Nagelversteviging
Samantha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen. Leuke mensen en mooie salon
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Samantha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Net een nieuwe set erop laten zetten, breken er 2 nagels af, door een wilde actie van mezelf, hoe dom. Ik mocht meteen langskomen om ze bij te laten werken. Super service!
Behandeling door Thao Nguyen•Nagelversteviging
Joyce•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd netjes verzorgd.
Behandeling door Thao Nguyen•Pedicure
Maaltie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel kundig en vriendelijke dame. Een ingescheurde nagel proffesioneel gerepareerd.