Netjes op tijd. Bij binnenkomst werd ons drinken aan geboden. Korte uitleg en verder goed geholpen.
Oja ook de gezondheids verklaring ingevuld.
En heel netjes gewerkt.
Alvast bedankt voor de professionele benadering en uitvoering.
Ben er heel blij mee👍🏽
Hanna
Hanna•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik was te laat door omstandigheden(al voor de 2e keer misschien al meer) en jullie gaan daar zo vriendelijk en begripvol mee om dankjewel daarvoor. De behandelingen zijn zoals altijd super fijn en doeltreffend. Vandaag infusion en vorige keer hydrafacial de luxe of aqua glow super mooi resultaat. En vlg keer touche up v wenkbrauwen zin in!
Chantal•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer goede behandeling. Kundig en vriendelijk.
Wilma•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hartelijke ontvangst, aardige specialiste, enorm tevreden over de vorm en kleur van de wenkbrauwen.
Carla•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel veel aandacht voor de wensen van mij als klant. Erg prettige behandeling!