Vandaag me eerste afspraak gehad bij Naomi,
Super leuke meid spontaan en werkt netjes en schoon. Ik kom graag terug bij haar en ben mega blij met me nieuwe nagels 💅 ♥️♥️♥️
Priscilla•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer super blij met nieuwe (bijgewerkte) acrylnagels. Fijn doorgepland in de online-agenda. Werkt heel prettig allemaal. Tot snel!
Cindy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig geholpen! Blij met het resultaat
Behandeling door Naomi•Gellak manicure
Maxime•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is echt een topper. Super blij met het resultaat van een nieuwe set acrylnagels. Heel graag tot volgende keer.