Natasha is ontzettend aardig en lief voor mijn zoon met Down Syndroom. Daarbij knipt ze ook nog eens heel goed. We zijn al eens eerder geweest bij haar.
Styling door Natasa Pesic•Mannen knippen
Vera•4 maanden geleden
Geverifieerde review
heel mooie hihgl8ghts
Styling door Natasa Pesic•Highlights - heel hoofd
Katya•4 maanden geleden
Geverifieerde review
…………….::.::::://:::::…::
Styling door Natasa Pesic•Mannen knippen
Christiaan•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer deskundig, knipt goed, straalt rust uit en neemt de tijd. heel fijne kapsalon.