Wenkbrauwen zijn erg mooi geworden. Vriendelijke mevrouw.
Lydia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben inmiddels al meerdere keren langs geweest voor een schoonheidsbehandeling en elke keer ben ik ontzettend tevreden. Ze is zeer vakkundig en altijd vriendelijk. Tijdens de behandeling legt ze duidelijk uit wat ze doet, wat heel prettig is. Ook voor het epileren en verven van wenkbrauwen is ze echt een aanrader — dit doet ze supermooi en nauwkeurig. Absoluut een fijne en betrouwbare schoonheidsspecialiste!
Miriam•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijk uurtje ontspannen. De ruimte was gezellig en lekker warm. Een aanrader. De schoonheidsspecialiste is aardig , vriendelijk. Groetjes Connie