Fijne en deskundige gezichtsbehandeling gehad, bedankt voor de ervaring!
Sarah•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond de service en de gebruikte producten erg goed. Een echte aanrader!
Alvast bedankt!
Ana Paula•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne ervaring bij Kiki! Super lief ontvangen in een mooie, rustige ruimte. Kiki is spontaan en gezellig, en legt alles heel duidelijk uit. De behandeling ging lekker vlot en voelde super professioneel aan. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een laserontharing
Hannie•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie salon . Net licht therapie behandeling gehad . Heerlijke ervaring is dat . Ik kom hier zeker een keer terug en zou het iedereen aanbevelen .
Monique•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer correct en vriendelijk behandeld. Erg mooie salon. Hier zal ik ongetwijfeld vaker heen gaan.