Het was een prima massage, maar zeker geen €80 waard. Ik had een deep tissue massage geboekt, maar deze voelde eerder oppervlakkig aan. Voor dit bedrag vind ik de prijs echt te hoog. Verder was de massage op zich goed, maar absoluut niet in verhouding tot wat je ervoor betaalt.
Anouk•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer genoten!
Minouk•3 maanden geleden
Geverifieerde review
👍
Moncif •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Wij hadden de duo massage ik had Jacco en dat was weer geweldig.
Me dochter had een engels talige man.
Daar was ze niet erg enthousiast over.
Hij drukte veel en masseerde weinig.