Zeer prettig en vriendelijk behandeld door Kimberly. Ze geeft duidelijk en rustig uitleg van alles wat ze doet. Ze heeft goede kennis van haar vak en passie voor wat ze doet.
Pamela •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en vakkundig. Mooie, frisse behandelruimte.
Marion•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn de behandeling bij Bewar!
Ben erg tevreden met de kundigheid en rust die ze uitstraalt
Dorothé •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Als altijd helemal tevreden met mijn behandeling. Ook het is gezellig met Kimberly.