I had a good experience both with Najia, who is patient, kind and very thorough in her work, and with the haircut itself, which got me compliments from many people. Would definitely recommend!
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Tiziana•9 maanden geleden
Geverifieerde review
De eigenaresse was bijzonder vriendelijk.
Styling door Najia •Vrouwen knippen
Nicole•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super aardige vakkundige kapster, neemt alle tijd. Luistert goed naar je wensen. Aanrader.
Styling door Najia •Vrouwen - knippen en föhnen
Vivienne•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vrouw, schone salon, zij neemt echt de tijd om jou wensen te bespreken. Ook heeft zij mijn haar heel mooi in model geföhnd!
Styling door Najia •Vrouwen - knippen en föhnen
Isabella•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk! Ze nam de tijd om de behandeling goed af te ronden.